Je hebt 30 dagen de tijd om een retourzending in te stellen nadat het artikel bij je is afgeleverd.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je ervoor zorgen dat het artikel in dezelfde staat is als toen het werd geleverd, ongebruikt, met alle labels eraan en in de originele verpakking. De originele kassabon of een aankoopbewijs is een must.
Start uw retourzending door contact met ons op te nemen via [email protected]. Retourzendingen dienen te worden gericht aan dit adres: Industriepark B 4, 2220 Heist-op-den-Berg, Belgium.
Zodra je retouraanvraag is goedgekeurd, krijg je van ons een verzendlabel en begeleiden we je bij het verpakken en verzenden. Artikelen die zonder voorafgaande communicatie naar ons worden teruggestuurd, worden geweigerd.
Voor vragen over retourneren kunt u contact met ons opnemen via [email protected].
Als u besluit uw bestelling te annuleren, zorg er dan voor dat u dit binnen 24 uur na plaatsing doet. Stuur ons een e-mail op [email protected], met vermelding van uw ordernummer en reden van annulering. Bestellingen die al zijn verwerkt of verzonden, kunnen niet meer worden geannuleerd.
Schade en Zorgen
Controleer altijd je bestelling wanneer je deze ontvangt. Als er problemen zijn, zoals defecten, beschadigingen of verkeerde artikelen, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat we het probleem kunnen oplossen.
Pakketten: Beschadigd of Zoekgeraakt
Als je vermoedt dat je pakket zoek is geraakt of tijdens het transport is beschadigd, neem dan onmiddellijk contact op met ons supportteam. We zullen de situatie onderzoeken en passende maatregelen nemen.
Product Omruilingen
De meest efficiënte manier om een artikel te ruilen is door je huidige artikel te retourneren. Zodra je retourzending is bevestigd, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
Precisie in Adres
Controleer of het afleveradres dat je opgeeft bij de betaling nauwkeurig en juist is. Ortorex is niet verantwoordelijk voor pakketten die onjuiste locaties bereiken door fouten van de koper. In situaties waarin pakketten worden teruggestuurd vanwege verkeerde adressen, kunnen extra verzendkosten in rekening worden gebracht.
Terugbetalingsproces
Nadat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, houden we u op de hoogte van de status van uw terugbetaling. Als het groen brandt, wordt de terugbetaling binnen 10 werkdagen weergegeven op uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat er vertragingen kunnen optreden bij de verwerking van de terugbetaling door uw bank of kaartuitgever. Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds de goedkeuring van uw retourzending, neem dan contact met ons op via [email protected].
Let op: artikelen die zonder voorafgaande kennisgeving worden geretourneerd, worden niet in behandeling genomen.