⏰ Utverkoop eindigt 19.01 ⏰ 50% KORTING + Gratis verzending

Restitutiebeleid

Annuleringen van bestellingen

Wij bieden onmiddellijke annuleringen van bestellingen aan tot een limiet van 24 uur na aankoop. Als u binnen die tijd van gedachten verandert, stuur dan een e-mail naar [email protected] met vermelding van uw bestelnummer. Wij annuleren de bestelling en betalen u het volledige bedrag terug zodra wij uw verzoek hebben ontvangen. Na 24 uur is annuleren niet meer mogelijk, omdat uw bestelling dan al naar ons distributiecentrum is verzonden.

Retourneren en restituties

Houd er rekening mee dat we geen restitutieverzoeken kunnen accepteren en de restitutie niet kunnen crediteren totdat uw bestelling is geleverd. Zie hieronder voor meer informatie over retournering en restitutie.

Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, hebt u het recht om uw artikel(en) binnen 30 dagen na levering te retourneren. U kunt het pakket openen en de inhoud controleren. Wij accepteren echter alleen de retourzending van volledig ongebruikte artikelen in nieuwe staat, inclusief alle originele verpakkingen. Neem contact met ons op voordat  u de artikelen terugstuurt. Ortorex is niet aansprakelijk voor retourzendingen die zonder goedkeuring worden verzonden. Om een retourverzoek in te dienen, stuur je een e-mail naar [email protected] met je bestelnummer en de artikelen die je wilt retourneren.

Alle retourzendingen moeten de originele factuur of een notitie bevatten met je volledige naam, het e-mailadres dat je bij de bestelling hebt opgegeven en de bestel-ID.

Als we vaststellen dat het product niet in volledig originele staat aan ons is geretourneerd, behouden we ons het recht voor om een terugbetaling van het artikel te weigeren of de waarde van de schade wordt afgetrokken van het restitutiebedrag.

Retourzendingen moeten naar het volgende adres worden verzonden:
ALEH HALUBOVICH 54-062, Polen, Wroclaw, Lubomierska straat 10/2. Telefoon: +48 787 249 167

Stuur uw aankoop NIET terug naar de fabrikant.

Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor het betalen van de kosten van retourzendingen. De verzendkosten worden niet terugbetaald.

Alle retourzendingen moeten worden verzonden met een traceerbare methode. Zorg er voor uw veiligheid voor dat u het trackingnummer van uw retourzending aan ons verstrekt en bewaar het verzendbewijs. Ortorex is niet aansprakelijk voor verloren retourzendingen zonder trackingnummer.

Zodra wij uw product(en) hebben ontvangen, wordt het totale bedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het maximaal 14 werkdagen kan duren voordat de terugbetaling op uw afschrift verschijnt. Er wordt geen terugbetaling gedaan totdat de goederen door ons zijn ontvangen en geïnspecteerd.

Claims voor ontbrekende artikelen

Houd er rekening mee dat verzoeken voor ontbrekende pakketten alleen geldig zijn binnen 30 dagen na de bevestigde levering (mits het trackingnummer op de website van de vervoerder aangeeft ‘Pakket is afgeleverd’).

Een bestelling die 60 dagen vertraagd is, wordt beschouwd als verloren. Alle ‘verloren bestellingen’ worden volledig terugbetaald.

Beschadigde/defecte artikelen

Controleer bij ontvangst van uw bestelling alle artikelen om er zeker van te zijn dat ze in goede staat zijn. Als een artikel dat u hebt ontvangen beschadigd of defect lijkt, stuur ons dan binnen 5 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail. Voeg een foto of video van het artikel toe waarop de schade of gebreken duidelijk te zien zijn. Beschrijf de schade kort en stuur de beschrijving en foto(s) samen met uw bestelnummer naar ons op [email protected].

We zullen de zaak beoordelen en een vervanging of terugbetaling regelen. De klacht is niet van toepassing wanneer wij geen gebreken in het product kunnen vinden of wanneer de klant de schade zelf heeft veroorzaakt, zoals normale slijtage en bedieningsfouten.

Garantie

Wij garanderen dat al onze producten van handelskwaliteit zijn. De garantie is alleen van toepassing in zeldzame gevallen wanneer er sprake is van een fabricagefout. Het dekt geen algemene slijtage, schade veroorzaakt door een ongeluk, verkeerd gebruik of verwaarlozing.

Ruilen

Helaas bieden we op dit moment geen mogelijkheid om producten te ruilen. We vervangen alleen items als ze defect of beschadigd zijn. Als u iets wilt ruilen voor een andere kleur of maat, behandelen we dit als een retourzending. Als iets niet werkt, stuur dan een e-mail naar [email protected] voor extra hulp.

Jessica
Jessica B.
Klantondersteuning
Heeft u nog vragen?
Onze bekroonde klantenservice staat voor u klaar
Email ons: [email protected]

Medische Disclaimer


De medische toestand van elk individu verschilt, en het gebruik van onze producten is niet gegarandeerd 100% doeltreffend voor iedereen.

Als u te maken heeft met een klinische ziekte of chronische pijn, raadpleeg dan uw arts voor medisch advies over uw medische toestand.

Elk product met 20% korting
Je korting verloopt over:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0