De verzending is helemaal gratis. Er hoeft geen douane-/verkoopbelasting te worden betaald bij levering van de goederen.
Archieven: FAQs
Hoe doe ik de betaling?
Kies de artikelen die je wilt kopen en voeg ze toe aan het winkelwagentje. Controleer de inhoud van je winkelwagentje voordat je doorgaat naar de volgende stap. Vul de verplichte velden in met de informatie die het voor ons mogelijk maakt om je bestelling bij je af te leveren. Kies de betalingsmethode, voer de betalingsgegevens […]
Waarom is mijn betaling geweigerd?
Betalingen kunnen om verschillende redenen worden geweigerd. Als je het gevoel hebt dat je kaart per ongeluk is geweigerd, plaats dan een nieuwe bestelling via onze website en controleer of het adres correct is.
Welke betalingsmethoden accepteert u?
We accepteren betalingen via PayPal en met alle belangrijke creditcards, waaronder Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit en Visa Electron (VK). Houd rekening met mogelijke kosten voor grensoverschrijdende transacties.
Wat moet ik doen als ik een defect of onjuist product heb ontvangen?
Als u denkt dat u een defect, beschadigd of onjuist product heeft ontvangen, stuur dan een foto of video van het artikel en een korte uitleg van het defect naar [email protected] . We hebben ook de foto van het trackingnummer op het pakket zelf nodig, zodat we er meteen naar kunnen kijken.
Wat moet ik doen als mijn bestelling is gestolen?
Als je reden hebt om te vermoeden dat je pakket is gestolen (bijvoorbeeld als de status van je bestelling “Afgeleverd” is, maar je het pakket nooit hebt ontvangen), moet je 5 dagen wachten. In die tijd kan de status veranderen of kan een verkeerd geleverd pakket worden teruggestuurd naar de afzender. Als dat niet gebeurt, […]
Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Zorg ervoor dat u uw map Spam, Junk of Promoties controleert, voor het geval de e-mail daar wordt afgeleverd in plaats van in uw inbox. Om ervoor te zorgen dat onze bevestigingsmails u bereiken, kunt u het adres [email protected] toevoegen aan de lijst met veilige afzenders om ervoor te zorgen dat uw bevestiging niet wordt […]
Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender?
In het geval dat uw bestelling wordt geretourneerd naar de afzender, nemen wij via e-mail contact met u op op hetzelfde e-mailadres dat u bij het afrekenen heeft opgegeven. Als u merkt dat uw trackinglink aangeeft dat uw bestelling wordt geretourneerd naar de afzender, stuur ons dan eerder een e-mail op [email protected] en laat weten, […]
Hoe lang duurt het om de bestelling te verwerken?
Je bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen verwerkt en verzonden.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
We verwerken onze bestellingen zeer snel en kunnen helaas meestal geen wijzigingen aanbrengen nadat een bestelling langer dan 24 uur is geplaatst. Als je de fout echter meteen opmerkt, stuur ons dan een e-mail op [email protected] om te zien of er een wijziging kan worden aangebracht.